Стиль Electronic

Просмотров: 132

Це широке поняття, в яке можна включити безліч музичних стилів. Врешті-решт, електронні аранжування вже стали звичайною справою, і велика частина танцювальної музики з кінця 80-х до цього часу є головним чином або навіть виключно електронною.

Це широке поняття, в яке можна включити безліч музичних стилів. Врешті-решт, електронні аранжування вже стали звичайною справою, і велика частина танцювальної музики з кінця 80-х до цього часу є головним чином або навіть виключно електронною. Проте, в даному контексті, цей термін означає в першу чергу електронну музику в період її становлення, коли музиканти тільки починали досліджувати унікальні можливості звуку, який генерується електронним чином, а також і більш пізню музику, що йде корінням у ті ранні експерименти. Зокрема, нові способи використання технології для створення нечуваних раніше звукових тканин і звукосполучень сильно привернули увагу композиторів-авангардистів.

Французький композитор Edgard Varеse був піонером у цій галузі, ще в 20-і роки створивши власні електронні інструменти, а пізніше в 50-і роки він експериментував з плівковими лупами. Робота Edgard Varеse мала великий вплив на американського авангардиста John Cage та на німецького композитора Karlheinz Stockhausen. Обидва широко розсунули межі композиційних структур, в яких могли застосовуватися електронні інструменти. Проте в масову свідомість електронна музика увійшла лише з настанням 70-х, коли набули поширення секвенсера і синтезатори. Альбом Wendy Carlos \»Switched-On Bach\» 1968, де він виконав твори Баха на Муг-синтезаторі викликав великий суспільний резонанс, а вчення Stockhausen стало надихати музикантів-експериментаторів в Німеччині. Групи стилю kraut-рок, такі як Can і Neu! почали використовувати синтезатори і плівкові маніпулятори у своєму несамовитому експерименталізмі.

 

Двома найбільш значними електронними колективами, що вийшли з цього середовища, були Kraftwerk і Tangerine Dream. Kraftwerk стали піонерами концепції про поп-музику, яка повністю виконується на синтезаторах. Їх механічний, роботоподібний стиль зробив величезний вплив на всю електронну поп-музику, що створювалась згодом. Tangerine Dream, у свою чергу, своєю творчістю сприяли появі стилю Space music. Іншими значними фігурами були Klaus Schulze, що створив ще більш медитативний варіант Space-музики, ніж Tangerine Dream, і Brian Eno, чия винахідлива продюсерська робота і експерименти з електронікою в контексті поп-музики згодом поступилися місцем створення стилю Ambient, де активно використовувалися синтезатори. Ambient і Space-музика сприяли появі стилю New Age, який успадкував від них спокійний, медитативний характер звучання, додавши до нього більше мелодизму. Від New Age відгалузилися прогресивна електронна музика з її пишними аранжуваннями, також порушуючими старий принцип мінімалізму в електронній музиці. Synth-pop, Techno, і \»художня\» Electronica — всі ці стилі теж багато чим зобов\’язані основоположним експериментів ранніх творців електронної музики.

Категория: Мероприятия.