Стиль Detroit techno

Просмотров: 190

Детройт, місто моторів. Величезна кількість заводів і фабрик, що спеціалізуються в області автомобільної промисловості. У світанок американської автомобільної промисловості вони вимагали масу дешевої робочої сили. І вона стікалася в Детройт з усієї Америки. Чорношкіре населення було готове до роботи серед одноманітних шумів автомобільних конвеєрів.

Детройт, місто моторів. Величезна кількість заводів і фабрик, що спеціалізуються в області автомобільної промисловості. У світанок американської автомобільної промисловості вони вимагали масу дешевої робочої сили. І вона стікалася в Детройт з усієї Америки. Чорношкіре населення було готове до роботи серед одноманітних шумів автомобільних конвеєрів.

Пізніше дехто з цього населення прийшов до висновку, що під одноманітні звуки не тільки можна працювати, під них можна змусити людину танцювати. Це спричинило за собою експерименти, піонерами в області яких стали давні друзі — Derrick May, Juan Atkins, Kevin Sanderson і Jeff Mills.

Нескладно помітити, що детройтське техно вкрай мінімалістичне. Можливо це можна пояснити тим, що люди, які стояли біля витоків цієї музики, не могли собі дозволити великої кількості обладнання. Одноголосний синтезатор, пара драм-машин і чотирьохканальний пульт, найчастіше були повним комплектом апаратури детройтського техно-музиканта. Звідси часто в композиції звучить всього чотири звуку.

Чорношкірі друзі вірили, що можна робити музику і на цьому. І робили. А що б один техно-трек не був зовсім вже схожий на інший, велике значення надавалося роботі зі звуками.

В середині 80-х, в Детройті з\’явилися андеграунд техно-клуби. До цього там існували клуби переважно з хіп-хоп та електро музикою. Музиканти стали відкривати нові лейбли. Juan Atkins відкрив лейбл Metroplex, Derick May — Transmat, Kevin Sanderson — KMS, Jeff Mills — AXIS. У 87-му році Juan Atkins випускає компіляцію \»Techno — the new Dance sound of Detroit\».

Після цього термін Techno, міцно і надійно закріпився за жорсткою мінімалістичною танцювальною музикою, в основі якої лежав прямий біт близько 130 bpm. Хвиля детройтського техно досить швидко докотилася до Європи, і ця музика стала стрімко поширюватися на європейських танцювальних майданчиках.

Врешті-решт вона стала в Європі популярнішою, аніж у штатах. Це призвело до появи європейських музикантів, які працювали в області детройтського техно, наприклад Advent. Однак детройтські майстра ставляться з певною усмішкою до нових майстрів техно, а можливо вони просто заздрять?

Категория: Мероприятия.